Ciclul menstrual si schimbarile din dieta


Nivelurile de estrogen scad in cele doua saptamani care preced menstruatia. Iar acest lucru declanseaza o dimiuare a productiei anumitor neurotransmitatori din creier, inclusiv a serotoninei (numit si hormonul bunei dispozitii). Prin urmare corpul tau tanjeste dupa mai multi carbohidrati care sa stimuleze productia de serotonina, iar tu ai tendinta sa alegi gustari doldora de grasimi. Ei bine, femeile care isi asigura portia zilnica de vitamina D si de calciu inainte de menstruatie au mai putine simptome premenstruale (inclusiv tendinta de a manca mai putin sanatos). Cu doua saptamani inainte de ciclu bea zilnic un pahar cu lapte degresat (contine ambele elemente) sau ia multivitamine cu cel putin 400 UI de vitamina D si circa 500 miligrame de calciu.

One response to this post.

  1. Sursa: Prevention

    Răspunde

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile despre tine sau dă clic pe un icon pentru autentificare:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: