Harman si Prejmer


Anul trecut, cam pe vremea asta,  eu si cu jumatatea mea mai buna ne-am hotarat sa plecam la munte sa vizitam. Dar ce? Eu, care-s nebuna cu planuitul si cu stabilitul traseelor, m-am pus pe treaba. Am decis sa ajungem in localitatile Harman si Prejmer, imediat dupa Brasov, acolo unde sunt si o biserica fortificata si o cetate taraneasca.

Booon, purcedem la drum, toate bune si frumoase, ajungem la Brasov. Nu stiam exact pe unde sa o luam asa ca intreb un taximetrist care ma indruma corect catre iesirea spre orasul Sfangtul Gheorghe. Dupa  cca. 10 km (poate chiar mai putin) ajungem la Harman.

Hop si noi sa intram. Da’ de unde :)) Nenea de la poarta ne-a spus ca-i slujba la biserica si nu avem voie inauntru (desi poate am fi vrut si noi sa mergem la slujba sau doar sa vizitam curtea interioara, macar, pana se termina). Am intrebat cat mai dureaza, ne-a spus ca inca putin si apoi putem intra. Am mai stat cca. 1 ora si jumatate (timp in care ne-am uitat la vrabiute pt. ca nu ai ce sa faci acolo, nu ai nici macar un loc de baut o cafea) dupa care, vazand ca slujba nu se mai termina – desi era aproape ora 14-  am plecat spre Prejmer.

Harman:

Dupa alti 30-40 de km (conform route plannerului) am ajuns la Prejmer. Unde era inchis. Fusese inchis toata ziua, pe orarul afisat scria clar ca duminica (pt ca noi duminica am fost) si luni este inchis. Lasand la o parte faptul ca nicaieri pe net nu am gasit aceasta informatie, cine a mai pomenit ca un obiectiv turistic sa fie inchis in weekend??? Luni inteleg, stiam, toate muzeele si obiectivele turistice sunt inchise (sau mare majoritate a lor) insa in weekend? Cand lumea vine sa viziteze?

Spasiti, am facut cateva poze si am plecat catre Bucuresti. Ne-am oprit pe drum , la Busteni, sa mancam si sa mai stam putin la aer . Am iesit din Bucuresti dar am stat mai mult pe drum, in masina. Eu cred ca aceste 2 obiective merita vizitate insa si pe interior nu numai pe exterior😦

Prejmer:

Lasă un răspuns

